MIR4 – Wemade przedstawia system Relic dla gry

Wemade reveals the Relic System and Dragonworld’s Rift for 'MIR4′.

Wemade przedstawia system Relic dla swojej popularnej i odnoszącej sukcesy gry MMORPG „MIR4”.

System Relic, który obejmuje łącznie z 10 etapów, zwiększa unikatowe statystyki graczy w zależności od poziomu wzmocnienia i rozwoju w systemie Relic. Do każdego poziomu Relic przypisana jest unikatowa funkcja, np. „wzmocnienie ataku” czy „zwiększenie punktów zdrowia”, a gracze mogą poprawiać swoje wyniki poprzez gromadzenie odpowiednich materiałów. Gdy graczom uda się podnieść wszystkie statystyki dla danego poziomu, mogą oni przejść na wyższy poziom, aby stać się jeszcze potężniejszymi.

W ramach aktualizacji wprowadzono również Dragonworld’s Rift, nowy rodzaj bitwy, która może być rozgrywana w każdym labiryncie na całym kontynencie MIR. Po spełnieniu wszystkich wymagań i pokonaniu określonej liczby potworów, gracze mogą polować na nowe potwory, które pojawiają się w wyznaczonych miejscach w labiryncie. Po zabiciu wszystkich potworów przekradających się przez szczeliny pojawiają się unikatowe potwory lub przeciwnicy naczelni, z którymi można toczyć wyjątkowo zacięte boje. Pokonanie rzadkich przeciwników naczelnych umożliwia graczom zdobycie skrzyń skarbów, które zawierają cenne nagrody, takie jak epicka figurka błękitnego smoka, epicki mistyczny kamień mocy czy epicki ciemny kamień mocy.

Dzięki nowo dodanej funkcji prezentowania swoich osiągnięć gracze mogą wchodzić ze sobą w interakcje, chwaląc się własnymi dokonaniami i przeglądając przedmioty kolekcjonerskie XDRACO. Funkcja ta jest dostępna tylko w wiosce. Widzowie mogą użyć przycisku podziwu, aby ulepszyć swoje cechy, a gracze, którzy chwalą się własnymi osiągnięciami, mogą pozyskać dodatkowe zasoby w grze.

Źródło: Wemade