System call center

Program call center umożliwia nawiązanie połączenia za pośrednictwem komputera. Jest to sposób wykorzystywany przez wiele firm, ponieważ mogą one w ten sposób znacząco podnieść swoje dochody. W czym jest call center lepsze od tradycyjnej centrali telefonicznej?

Zalety systemu

Jedną z największych zalet systemów call center jest możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorów. Oprogramowanie contact center pomoże zwiększyć skuteczność konsultantów. Takie rozwiązanie sprawia, że pracownicy mają większą motywację do pracy. Systemy do call center umożliwiają również dokładną analizę danych.

 Zaawansowane raporty zbiorcze umożliwiają dostęp do takich informacji. Dzięki temu liderzy mogą sprawniej organizować zespół oraz planować kolejne zadania. Budowa wewnętrznego call center pozwala:

  1. Rozwinąć proces komunikacji telefonicznej.
  2. Zwiększyć motywacje pracowników.
  3. Zdobyć więcej klientów

Wszystkie procesy są zarządzane sprawniej, a odpowiednie osoby posiadają nad nimi kontrolę.

Dostęp do Internetu

Na uwagę zasługuje rozszerzenie Webphone, które umożliwia pracę z dowolnego miasta na świecie. Jest on dostępny na przeglądarki chrome i zbiera wiele pozytywnych opinii od użytkowników. Jedynym wymogiem jest dostęp do internetu. Z programami call center łatwiej utrzymać relację  z klientem, ponieważ istnieje opcja wysyłania wiadomości SMS. Za to zadanie są odpowiedzialni konsultanci, którzy już wcześniej mieli kontakt z klientem i zachęcili go do danej oferty. Automatyzacja potrafi znaczne przyspieszyć wszystkie procesy oraz ułatwić wykonanie zaplanowanych zadań. Warto zauważyć, że wygląd czasu może być modyfikowany indywidualnie przez użytkownika. Dodatkowo można go wyświetlić w dowolnym momencie. Ciekawym rozwiązaniem jest geolokalizacja, która pozwala połączyć się z opiekunem dedykowanym dopełniając fikcjonalność tego narzędzia voip dla biznesu.

Automatyzacja

Odpowiedni skrypt rozmowy skorzysta z internacjonalizacji i odpowiednio pokieruje wszystkich użytkowników. Dawniej dużo czasu zajmowało wysyłanie poczty oraz FAX-ów. Obecnie odbywa się to automatycznie, dzięki zastosowaniu formy elektronicznej. Do tego zadania można wykorzystać nawet analogowy fax, który jest już coraz rzadziej spotykany w biurach. Dzięki temu można oszczędzić dużo pieniędzy na papierze oraz prądzie. Jednocześnie elektroniczne wysyłanie wiadomości zajmuje znacznie mniej czasu i pozwala zaplanować odpowiednie ruchy. Harmonogram wysyłek może być zarządzany samodzielnie przez osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia. Na uwagę zasługuje możliwość nagrywania rozmów. Są one archiwizowane przez dwanaście miesięcy, a po tym czasie są bezpowrotnie usuwane. Dzięki nagrywaniu można ominąć dane wrażliwe, a jednocześnie zweryfikować osobowość klienta.

ITNEWS - NOWE TECHNOLOGIE
wróć na stronę główną