Nowy model GWM POER debiutuje podczas Chengdu Motor Show 2022

W dniu 26 sierpnia świeżutki model pickupa Shanhai POER (przeznaczonego na rynek chiński), stworzony przez GWM POER, zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych Chengdu Motor Show 2022, ciesząc się dużym zainteresowaniem.

„Model (Shanhai POER) wypełnia lukę wśród chińskich marek na rynku dużych i wydajnych pickupów, pozwalając światu poznać kreatywność chińskich marek w dziedzinie pickupów” – donoszą wiodące chińskie media motoryzacyjne PCAUTO.

Pojazd został zaprojektowany z uwzględnieniem szeregu wysoce wytrzymałych detali. W projekcie przedniej części pojazdu zastosowano szeroki grill składający się z poziomych chromowanych listew. Mocny przedni zderzak i solidna linia nadwozia sprawiają, że samochód wygląda potężnie.

Tylna część ramy nowego modelu pickupa przyjmuje trzydrzwiowy układ przestrzeni, a przegroda tylnej ramy może być regulowana i usuwana w razie potrzeby. Model oferuje również kilka typów mocowań, pozostawiając użytkownikom więcej możliwości modyfikowania układu w zależności od potrzeb. Szczególnie dwie opcje otwierania pokrywy bagażnika – z boku na bok lub na płasko – zapewniają wygodę użytkowania w różnych okolicznościach.

Jeśli chodzi o osiągi w zakresie mocy, prezentowany model wyposażony jest w wydajny silnik 3.0T V6 oraz skrzynię biegów 9AT. Posiada on napęd na cztery koła BorgWarner 4A+LOCK, który może dodatkowo zwiększyć osiągi w terenie.

„Dzięki Shanhai POER (przeznaczonemu na rynek chiński) koncepcja produktowa GWM POER staje się bardziej dopracowana, pozwalając zaspokoić zróżnicowane wymagania konsumentów” – komentuje Autohome, znany portal motoryzacyjny w Chinach.

Podczas targów GWM POER zaprezentował również kilka specjalnych modeli, w tym Jingang POER New Farmer Edition (przeznaczony na rynek chiński) i Huodan (również przeznaczony na rynek chiński).

GWM POER jest sprzedawany w ponad 50 krajach na całym świecie, zdobywając prestiżowe nagrody na wielu rynkach. Zaledwie miesiąc po premierze w Chile GWM POER zdobył nagrodę „Najlepszego Pickupa Roku” przyznawaną przez MT Online, lokalne branżowe media motoryzacyjne.

GWM POER przywiązuje wagę do wymagań użytkowników i integruje pełnowymiarowy styl życia promowany przez markę z lokalną kulturą. Marka ta sponsorowała wiele znanych wydarzeń sportowych na całym świecie, takich jak IRONMAN w Australii, One-Mile Beach Running (bieg po plaży na dystansie 1 mili) w RPA czy zawody rowerowe OXFORD Cycling w Chile.

Z danych sprzedażowych opublikowanych przez firmę w lipcu wynika, że łączna ogólnoświatowa sprzedaż GWM POER od stycznia do czerwca bieżącego roku wzrosła o 14% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

„GWM POER otwiera erę marki 2.0 i rozpoczyna szeroko zakrojoną modernizację. Nasza globalna oferta produktów zyska wkrótce pełny kształt i uwzględni wszystkie możliwe scenariusze” – powiedział Haobao Zhang, prezes GWM PICKUP.

Do końca bieżącego roku firma planuje wprowadzić na rynek globalny dwa zupełnie nowe modele – POER w wersji terenowej i Jingang POER (przeznaczony na rynek chiński). Shanhai POER (przeznaczony na rynek chiński) będzie również promowany na różnych rynkach.

Źródło: GWM