Hurtownia internetowa – rozpocznij sprzedaż z Idosell!

Prowadzenie hurtowni internetowej to szereg wymagających zadań, więc wielu właścicieli zajmujących się takim biznesem poszukuje platformy sprzedażowej przystosowanej do tego typu działalności. Idosell odpowiada na te potrzeby – tu sprzedaż B2B przebiega sprawnie. Zobacz, co możesz zyskać!

Idosell – co to takiego?

Idosell to kompleksowa platforma sprzedażowa zarówno dla sklepów, jak i hurtowni internetowych. Korzystając z Idosell, zyskujemy dostęp do gotowych rozwiązań ułatwiających prowadzenie własnego biznesu jak rozbudowany panel klienta w template sklepu B2B z wieloma praktycznymi opcjami i udogodnieniami. Wszystkie one usprawniają zarządzanie procesem zakupu od początku do końca, czyli od momentu prezentacji oferty, aż po finalizację transakcji.

Jeśli więc prowadzimy sklep B2B, jesteśmy producentem zajmującym się sprzedażą detaliczną i hurtową, to Idosell sprawdzi się w naszym przypadku doskonale. Tak samo to idealna opcja dla hurtowni sprzedających towary do innych sklepów czy dla dużych sklepów, które działają w systemie business-to-business lub planują takową wprowadzić do swojej oferty.

Idosell – dlaczego warto?

Jest wiele zalet tego rozwiązania – jednym z ważniejszych jest to, że korzystając z Idosell B2B, możemy kierować ofertę hurtową do różnych grup odbiorców. Zapewnia to, że proces zakupowy jest znacznie bardziej usprawniony – zarówno gdy mowa o sprzedawcy, jak i nabywcy. Korzyści sprzedawcy wiążą się z tym, że lepiej, precyzyjniej może zarządzać asortymentem sklepu, ale też ustalać ceny dla różnych klientów. Kupujący zaś ma do dyspozycji gotową ofertę hurtową i dostęp do szeregu narzędzi, co znacznie ułatwia współpracę w obszarze B2B.

Jaki wariant wybierzesz?

Zależnie od tego, jaki typ działalności prowadzisz, możesz wybrać między dwoma wariantami, dopasowując jedno z tych rozwiązań do własnych potrzeb. Możesz zdecydować się na wspólną obsługę klientów detalicznych oraz hurtowych. To najkorzystniejsza opcja, gdy za pomocą jednego panelu chcesz zarządzać ofertą detaliczną oraz hurtową. To łatwe dzięki temu, że możesz ustalać tu odrębne progi rabatowe, formy dostawy i płatności. Masz też możliwość określenia minimalnej wartości zamówienia hurtowego czy zaoferować opcję opakowań zbiorczych przy dodawaniu produktów do koszyka.

Zamiast tego, możesz zdecydować się na drugą opcję – dedykowanej tylko obsługi hurtowni. To najlepsza opcja dla przedsiębiorców prowadzących jedynie sprzedaż hurtową lub chcących oddzielić to, co oferują klientom detalicznym i hurtowym. Zyskujesz możliwość łatwej konfiguracji lub zamówienia stricte spersonalizowanego template sklepu. Wybierając ten wariant, warto skorzystać z gotowego wzoru przygotowanego specjalnie z myślą o hurtowniach (template standard B2B). To gotowe, bezpłatne i uniwersalne rozwiązanie, w sam raz, by rozpocząć skuteczną sprzedaż hurtową.

Chociaż prowadzenie hurtowni internetowej wydaje się trudnym zadaniem, to korzystając z platformy sprzedażowej Idosell szybko zaczniemy zdobywać nowych klientów i sprzedawać swoje produkty.