Banery – tania reklama na różne okazje

Czy jest ktoś, kto spacerując po mieście nie natknął się na chociaż jeden baner reklamowy? Mało prawdopodobne, prawda? Banery reklamowe to jedna z bardziej uniwersalnych, a przy tym tanich form reklamy. Widujemy je na wolnostojących stelażach, na płotach, na budynkach. Łatwość montażu sprawia, że naprawdę wielu przedsiębiorców bardzo chętnie i często po nie sięga. Jakie jeszcze zalety mają banery reklamowe i jak można ich używać? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tekście.

Banery reklamowe – zalety

Banery reklamowe wykonuje się z trwałego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych tworzywa. Dzięki temu, doskonale się sprawdzają jako reklama zewnętrzna. Nie szkodzą im deszcze, wiatry, mrozy ani też upalne słońce. To ogromna zaleta, którą naprawdę trudno przecenić.

Banery są też płaskie i nie są sztywne. Te cechy sprawiają, że łatwo je zwinąć w rulon. Dzięki temu wygodnie się je transportuje i nie zajmują wiele miejsca, kiedy trzeba je przechować.

Kolejna zaleta banerów to to, że można je wykorzystywać wielokrotnie i różnych miejscach. Jeśli na przykład zmieniamy miejsce świadczenia usług, baner reklamowy możemy po prostu zdjąć, zwinąć i zawiesić w nowym miejscu. Wszystko to zajmie zaledwie kilka chwil, a pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów na nową reklamę.

Banery reklamowe wykorzystuje się nie tylko jako reklamę zewnętrzną, ale i wewnętrzną. Doskonale się sprawdzają na wszelkiego rodzaju targach branżowych, jako dopełnienie wystroju stoiska.

Mówiąc o zaletach banerów trzeba wspomnieć też o tym, że zwykle mają sporą powierzchnię, a dzięki temu są dobrze widoczne. Z łatwością przykuwają wzrok, a dzięki temu ich treść trafi do wielu przechodniów.

Banery reklamowe – stosowanie

A gdzie banery znajdują swoje zastosowanie? O kilku miejscach już mówiliśmy. Trzeba jednak wspomnieć o kolejnych. Baner może być świetną reklamą dwustronną podczas wydarzeń typu: giełdy, wystawy, ekspozycje, targi. Może też stać się reklamą wielkoformatową zamieszczoną na fasadach budynków. W tym charakterze najlepiej sprawdzają się banery z siatki mesh.

Banery świetnie zastępują też tradycyjny szyld albo informują klientów o tymczasowej promocji.  Można je mocować nawet do balustrady na balkonie, do płotu albo do specjalnie w tym celu zrobionej konstrukcji. W tym ostatnim przypadku banery stają się reklamą wolnostojącą i można je umieszczać także w niezabudowanej przestrzeni, na przykład na łące przy trasie.

Jak widać baner jest naprawdę bardzo uniwersalnym nośnikiem informacji. Łatwo go dostosować do własnych potrzeb. Łatwo się go też montuje, często wystarczą do tego plastikowe opaski zaciskowe. Ważne jest jednak, żeby zadbać o przekaz nie tylko od strony merytorycznej, ale i estetycznej.

Zadbaj o przekaz

Jeśli baner ma być nie tylko zauważony, ale też ma zadziałać na potencjalnych klientów, musi rodzić w ich umysłach pozytywne skojarzenia i posiadać element, który zapadnie im w pamięć. Może to być starannie przemyślana grafika, dobrana do treści przekazu. A może chwytliwe hasło? Ważne jest też, żeby napisy były odpowiedniej wielkości. Treść powinna być wyraźna i czytelna. Dobrze jest wybrać proste czcionki, które łatwo się czyta i z daleka nie zlewają się w jedno.

Z pewnością warto zlecić wykonanie projektu specjalistom, którzy pomogą w pełni wykorzystać potencjał nośnika. W końcu wiele firm stosuje banery, niekiedy kilka  konkuruje ze sobą o uwagę w jednej przestrzeni. Zwłaszcza w takiej sytuacji mądrze jest oprzeć się na cudzej wiedzy i doświadczeniu. To naprawdę przynosi korzyści.

ITNEWS - NOWE TECHNOLOGIE
wróć na stronę główną